Alla inlägg under augusti 2014

Av Felicia Stigsson - 6 augusti 2014 09:12

Sommarn är över och man ska tillbaka till rutinerna. I sommar har både jag och Ober fått vila och gått på halv fart, välbehövligt!
Men nu åter till verkligheten och tillbaka till jobbet.
Har nu börjat trimma sten hårt på markarbetet igen, känns som vi tappat alla muskler.. Bara att kämpa på.
Igår red jag cavaletti i ridhuset. Det låg tre bommar med 16 meter mellan varje utmed långsidan. Så jag la ut 5 bommar till jämte den bommen som var i mitten så det blev en cavaletti serie där.
I traven red jag in över en bom längst ner vid kortsidan sedan flyttade skänkelvikning in till de 5 bommarna och sen skänkelvikning ut igen på den båttre bommen.
I galoppen red jag på olika galoppsprång mellan de tre bommarna för att känna olika tempon.
Allt gick super förutom att han tyckte de fem bommarna var lite äckliga i början... Fjant! Haha men det gick ju super sen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards